Awesome helg!

Fredagen hade vi en myskväll, inga bilder.

Lördagen började dagen med en lång mys i sängen, så trötta vi som somnade vid 04.30 natten till lördagen. Men vi gick upp vid elva tiden faktiskt och drog ut på en härlig promenad i den superhärliga väder! Vi drack varmchoklad när vi kom hem och åt lite tacos som var över från fredagen.


Bjuder på lite pusskalas bild! :)

Kvällen inleds me en myskväll med en skitgod middag! Här bjuder jag en bild på mig när vi skulle iväg. Ja, jag vet jag ser kall ut, för det ÄR kallt (VAR) och ÄR :P
Här står jag så klart vid chips avdelningen i mataffären ;)

Här lagade vi middag, riktigt mums blev de.


Söndag började vi igen med långmys i sängen, mysigt när det var -20 ute. Sen klev vi upp vid 9 och ordnade en utflykt ryggsäck, men Azi gick och somnade vid hennes bädd- hon visste att något var på gång så hon ville väl sova för att tiden ska gå snabbare tills vi skulle dra iväg. Jag satt också och kollade genom era bloggar och började fundera (angångende förra inlägget ;)). Sen poff - iväg kl 11! Nästa inlägg kommer med bilderna från idag, massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0