Eftermiddagspromenad

Idag på eftermiddagen tog jag och Azi en mysig skogspromenad och gick förbi Strålsjön. Jätte fint med solnedgång, nästan. Azi gick dock i flexikopplet hela skogenturen, hon skulle ha sin vilodag idag. Nu ikväll har jag gjort nagel manikyr åt henne. Hon låg på ryggen på mig helt avslappnat och somnade, sen blev hon jätteglad när hon fick sådana torkade strupe, kycklingmage som belöning efteråt :)



Denna här veckan har det börjat en hund hos oss i dagiset, en hundras som jag har aldrig träffat förut tror jag. Mudi, är rasen. Han är speciell, men väldigt lätthanterig och jättevänlig. Lite känslig. Blir intressant och lära känna en sån ras. En vallhund, om jag uppfattat rätt.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad spännande, den hundrasen hade jag inte heller hört talas om tidigare.

2011-01-28 @ 14:49:14
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken sötnos..

2011-01-28 @ 16:26:04
Postat av: Lenita

har aldrig hört om den rasen! vad fin header du skaffat =))

2011-01-28 @ 18:37:17
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0