Hundvakt + valpar!

Nu de senaste 3 dagarna har jag suttit hundvakt åt två sköna hundar, Azi följde inte med dit, så jag har gått mellan oss och de, bor så nära - och så fick jag extra motion - bara bra, haha! Gick med de två hundarna i 3 timmar torsdags över Erstavik och runt Strålsjön - det var riktigt snöoväder då, man såg inget alls nästan, bara så vitt överallt. Det var hur vackert som helst, njöt som f*n!

Igår fick Azi träffa tre små valpar som hade precis lämnat sin mamma, det var längesedan Azi fick träffa nån sån liten valp. Senaste var nog Thea när hon var 12 veckor? ... Jag hörde inte, men han sa att Azi gjorde ljud ifrån sig när hon såg valparna - hon har ju värsta moderkänsla, sött de! :)

Näha nu ska vi dra ut i snöväder i skogen och leka bus! Kanske kommer bilder sen! Blir inget med skidtur idag, plusgrader, surt. Hoppas vi kan skida imorgon som planerat!, bli minus grader! Bli inte vår än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0