Check lista!


Just nu, mina tjejer väntar på mig! Jag har mycket o fixa nu innan jag reser bort.
Sista minuten som alltid :)

Jobbat på dagiset 4 timmar - Check! Joggningstur m både hundarna efter jobbet - Check!
Tyra fick lära sig att hon jobbar lika mycket som när hon drar m sele eller springer jämsides m mig i halsband liksom. Hon tror det är lek när jag springer o hon har halsband, då hoppar hon upp och leker. Hon fattade vinken ganska snabbt efter jag stannat och backat varjegång hon hoppar upp. Azi hängde bra med oss, vi sprang dock mycket lugnare och bara 2 km för att Azi skulle kunna hänga med. Det fixade hon sötnos! Klo klippning, 36 klor - Check! Längrepromenad med godis sök i skogen - Check! Kvällspromenad till grannen och hämtat en sak - Check! Tvätta kläder/dammsugit bort all päls i hela huset - Check! Handlade mat - Check!

Så ikväll förtjänade jag en påse chips, en påse popcorn, 1.5 liter cola och choklad ask framför So You Think You Can Dance, och hundarna fick våtfoder av vilt! - Check! Nu återstår sängen. Börjar inte förräns 14.00 imorgon, så det blir en långpromenad på morgonen! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda & Akila

Men herregud vad hurtigt! Ge mig lite av den energin?

2011-07-13 @ 15:03:45
URL: http://lathunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0