Hur mycket kan man älska sina hundar!? De är som mina barn, jag föredrar pälsade barn framför babylen barn ;)

Astir-Azalea, du är så tjock och så stor och helt underbar! Man säger att de tjocka har underbar själ. Du är ju minsta i kullen, för du var döv och kunde inte hinna i tid till matdags när din mamma Rutan ropade på valparna. Därför blev du så liten i kullen - men du är ändå större än önskade hanstorlek i rasstandard, som högst ska hanar vara 48 cm, och du är hela 50-51 cm, sötnos! :)

Inatt när jag kom hem från Ektorp med Azi, efter rastning så blev jag hungrig och ordnade salami på hårdabröd. När jag vände om och så såg jag dessa hundarna stå där och glodde på mig!
Värsta tiggeri hundar, ouppfostrade hundar- ursäkta mig ;)

Snaaaart är de dags för Kickbiketuren! Azi promenerar dit med en kompis till mig, så vi ses sen vid sjön, så Azi får vara med på badet! Får se om Tyra är lika taggad idag som igår - ska cykla till stallet (Erstavik Gård) och tacka dom för en sak som de har hjälpt mig. Sen cyklar vi till nå sjö - Sandasjön eller Strålsjön, får se vart det blir :)

Kommentarer
Postat av: Elenor & Alfred

Jag ska oxå cykla med Alfred idag snart iaf men första gång för honom! Hoppas att det går bra! :P Pga jag har fått cykel av min mamma, härligt! hehe :)

2011-07-07 @ 19:08:25
URL: http://ellyellis.blogg.se/
Postat av: Sara & Ådi

Hahah söta! Såg ut som "Men vi då?"

2011-07-07 @ 20:08:13
URL: http://saraevangeliet.blogg.se/
Postat av: P.S Hundar

Vi var ju vid stallet i onsdags! Bävrarna finns där i närheten, vid Östervik! :)

2011-07-08 @ 07:14:22
URL: http://pshundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0