Joggningstur runt älven

Igår hade hundarna total vilodag. Idag hade Azi sin vilodag också med några kortare promenader, det har varit mycket aktiviteter för henne på sistone. Men idag taggade Tyra till - så vi gick ut själv på en "kontaktövningspromenad" och tillbringade en stund i en största hundrasthage jag någonsin sett. Sen nu ikväll tog jag en joggningstur med hundarna runt en älv på 5 km! :) Efter joggningen så fick hundarna NÖT-ben att tugga på, det uppskattas!

Ni ser hur hundarna njuter av en rejäl sovmorgon och rejäl chill på soffan/sängen (igår)!

Hundarna på joggningsturen runt älven!

Azi njuter av en NÖT-ben!

Tyra ska alltid leka med benet innan hon äter upp den.


Jag och hundarna har det otroligt underbart häruppe! Vi stormtrivs här, vi vill inte åka hem.
Jag har fortfarande inte bestämt mig när jag ska åka hem. Imorgon blire vandring igen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej, jag brukar vara lite smart! (inte så ofta) men… asså på headern står det "livet om två döva staffordshire terrier". Men i profilen står det någonting med mellan en döv matte och döv hund…! Så hur är det egentligen? Hehe… annars tycker jag om bloggen, dina hundar är jättefina!! :D

/Förvirrad

2011-07-21 @ 18:52:06
URL: http://coolridged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0