Kickbike in my heart!



Jag köpte ju kickbike för några månader sedan, jag delar den med Filippa. Och nu var det min tur och ha den, fick hem den idag.

Jag provkörde den med Tyra idag i Erstavik, och jag måste bara säga att det är so lovely! Bättre än cykel! Helt underbart, värsta glädjen. Tyra bara sprang och sprang helt underbart fart framför, hon tyckte det var jätteroligt. Nu är jag besatt. Riktigt besatt i dragsport. Kickbike!

Den som jag har nu är en city kickbike som jag fick köpa billigt (700 kr), den duger för oss som nybörjare. Men nästa vår inköper jag en äkta sport kickbike! Se upp för oss i tävlingsbanor sen! ;)

Vi avslutade turen med en härlig dopp i Strålsjön. Tyra gillade inte bada, så hon hade flytväst på sig och vi ska träna mer så hon blir badtokig hund :) Azi var hemma idag när vi var ute, men ikväll får hon egen tid med mig i Ektorp. Det uppskattas av Azi, det vet jag, hihi. Och så tyvärr inga bilder från idag, ska få med någon sen så någon kan fota oss!

Kommentarer
Postat av: Elenor & Alfred

Åhh kul! jag vill testa! :D

2011-07-06 @ 15:14:51
URL: http://ellyellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0