För bäst dag på länge!

Har haft en sjukt bra dag idag! För sjukt bra! Gick omkring med stort leende hela dagen!
Vaknade med gott humör och bloggade lite. Sen gick vi till Skarpnäck på 1 timme och 40 minuter, stannade och lekte lite vid Flatenbadet. Precis folktomt där, så släppte jag lös hundarna och de lekte i sanden. Tyra badade lite, hon vågade gå längre bort och hämta pinne. Azi simmade några gånger och hämtade pinne också. Sen gick vi vidare och tog bussen till jobbet, och lämnade hundarna så åkte jag till Farsta och träffade mamma och handlade några saker på centrum.

Sen jobbade jag 4 timmar - dock inte ensam, hade en kompis hos mitt jobb som gjorde mig sällskap. Efter stängning skulle vi åka hem till mig, så överraskade yttligare kompis i bussen och skulle till mig i överraskning, weii! Åt middag å chokladpudding å färgade mitt hår. Sen kom Erdem hem till mig!!! Han har också varit i USA ett år, äntligen så ses vi igen efter ett år! Nu ska jag ta en runda med hundarna och sova - vill egentligen inte sova, rädd för dagen imorgon, kanske idag var för bra för att vara sant... :)

Flatenbadet!


Gick genom en mysig väg, massa smulturon, vi stannade och plockade och jag åt en massa. Hundarna var nyfikna på vad smultron var för nåt.
På bussen. Tyra var så knäpp och la olika konstiga ställningar, hehe. Här vilar Azi huvudet
på Tyra. Jag älskar när de vilar på varandra, så fint och se!

Me and Erdem, midsommar 2010!



Kommentarer
Postat av: becca & olga

Så fina bilder :D Går det fortfarande bra med Tyra? Hon har anpassat sig som hon sak till nya familjelivet? :D

2011-07-18 @ 23:00:50
URL: http://www.aktivmedhund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0