Världen är liten

Jag satt ute i trädgården med hundarna tidigare idag. Så plötsligt fick jag syn på en av mina dagishundar utanför staktetet, jag trodde först jag såg fel. Men nej hunde var där! Fast med en annnan kvinna. Så jag blev tveksam, men jag var så säker på att det är den. De gick ut från min grannes trädgård, så jag väntade tills de kom tillbaka så frågade jag om hunden hette Xxxxxx, och så sa kvinnan ja. Så fågade jag om hundens ägare var där. Så hämtade hon henne, haha världen är så liten. Alltså hundens matte är kompis med min granne :)

Gösta och Tyra!

Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Riktigt riktigt söt video!! :D

2011-07-23 @ 22:59:38
URL: http://pshundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0