Bara för jag är rastlös just nu ...

Jag är: Trött å rastlös
Jag sover: Bra
Jag blir glad av: Mina vänner å hundarna
Vem kramade du senast?: Bea
Vad sa du senast? Åh jag vill vara med!
Gröna eller röda äpplen: Föredrar den gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Beror på situaionen men mina vänner å mamma
Vad skulle du behöva nu: MAT
Vad har du för dig just nu?: Surfar genom olika bloggar
Har du snygga skor?: Jao, har 3 nya par!
Vilken tid gick du upp idag: 07.50
Vad var det första du sa i morse?: Godmorgon
Har du sovit i din egna säng inatt?: Japp
Har någon annan sovit i din säng inatt?: Japp
Vad såg du senast på tv?: Desperate Housewives igår, tittar aldrig på tv annars
Kan du spela fotboll?: Jao
Senaste personen du skickade sms till: Robin
Senaste personen du fick sms av: Robin
Senaste personen som du ringde till: Brorsan
Senaste personen som ringde dig: Christoffer
Senaste personen som fick dig att skratta: Robin
Senaste personen du hörde sjunga: Aldrig hört
Senaste personen som fick dig bli arg: En viss
Senaste personen som trampade på din fot: En barnvagn
Senaste filmen du såg: Minns inte
Senaste låten du lyssnade på: Aldrig hört

Kommentarer
Postat av: Aurora

Mmm, här är så tomt :( Men man måste ju göra det som är bäst för hunden :/

2011-06-02 @ 11:33:48
URL: http://rawran.blogg.se/
Postat av: Beatrice Pettersson

SV: Haha, han boxas gärna, vilket han har lärt sig av huskatten :D

2011-06-02 @ 23:22:35
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0