Min nya piercing, den 11:e, men har 7 på mig just nu!

Brinner verkligen för piercingar, det är en del av mig. Varje piercing har något betydelse faktiskt! Nu blir mina föräldrar sura när de ser det här, förlåt! :) Min mormor morfar kommer svimma om de ser det här, tur att de inte har dator! Hah. Svar på er frågor som jag är van att få ;) - Nej, det gjorde inte ont alls. Kände bara som vanlig spruta nål som sticks i början, sen känns det inget.

Slutar jobba om 2 timmar, så blir de sol o bad hela dagen. Härligt! Hundarna var sjukt trötta imorse, de följde inte med mig upp kl 5, så väckte jag dom vid 6 när vi skulle till bussen. Kommer en film ikväll när jag väckte dom :)

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Wow, har aldrig sett en sån piercing förut - störtcool! :D

2011-06-30 @ 09:46:12
URL: http://ebbamolly.wordpress.com
Postat av: Cia

Vilka övriga piercingar har du?

2011-06-30 @ 11:58:37
Postat av: P.S Hundar

Vi måttbeställde! :)

2011-06-30 @ 14:46:10
URL: http://pshundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0