Extra JWB säckar

Det var kampanj på JWB matsäckar, hela halvapriset, så passade man på och köpa fler säckar för ca 1000 kr. Maten kommer räcka väldigt länge nu, till hösten faktiskt :) Och så börjar vår frys bli fullt med Azis barf och färskfoder mat och vår egna mat, så jag är på jakt efter en frysbox som jag kan ha bara hundmat i. Har även kontaktat Erstavik jaktgrupp om jag kan få köpa rådjurs kött som Azi kan få äta / -och klövar att viltspåra med.

Ni kanske tror att vi bara sitter och äter hela tiden, senaste inläggar har ju handlat om mat hela tiden, haha. Nejdå, vi har inte gjort något så värsta speciellt förutom ha Flat hunden hos oss. Annars har vi gjort det vanliga, varit på jobbet, tagit promenader, lekt, tränat.




Kommentarer
Postat av: Annica

vi kör också JWB :)

Postat av: Quila o Ronja

Så himla bra!!! Att hitta foder till halva priset. Då är det bara att bunkra :-)

Sv. Värmen i en vanlig blås, sliter så mycket på deras päls. Den här andra blåsen är ju bara ljummen. Din gulliga Azi, är ju lite frusen, hihi.

Näe, jag är hemma. Är stelopererad i ryggen efter en stor trafikolycka. Hundarna betyder jättemycket i mitt dagliga liv :-)

Kram

Susanne

2011-03-18 @ 21:10:47
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: a.s

Vilka fynd du har gjort!! ;) Hundfysioterapeuten vi går till säger att man ska se upp med köpe-VOM eftersom det kan innehålla magsyra som ej är bra för hundar.. Dvs att "fabrikören" har malt ner maginnehållet dvs halvsmält föda tillsammans med magsäcken och kallar det sen för vom..Jag visste det ej, men jag brukar ta bort maginnehålelt för jag såg det som avfall, och sköljde magsäcken i duschen -luktar då koskit där! och sen skära det i portionsförpackningar o fryser det en och en så jag tar fram ca 100gr vom påse varje dag.. kram

2011-03-19 @ 08:55:13
Postat av: EA

skönt att det räcker så länge, för oss hade det knappt räckt i två månader ;D vart köpte du dem? Vilken djuraffär brukar du handla på? :)

2011-03-22 @ 07:21:41
URL: http://eahunddagis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0