Fullrulle härhemma!

Det är dubbelt så mycket jobb med två hundar, speciellt en sån hög energiknippe som hunden är hos mig nu om man jämför med Azi. Men det är bara rena drömmen för mig, hundaktiviteter hela tiden, varje sekund, vad är bättre än detta? :)

Vi har tränat mycket tillsammans, tagit långa promenader vid Erstavik. Även så har jag och hundarna varit på Enskede Hund & Katt och handlat mer barf mat och så köpte jag höns ben med klo, spännande tycker jag, hahah! Får se vad Azi tycker om den.

Jag tyckte att vilt passade Azi bäst då hon tuggar ordentligt ben och verkar vara mer vänlig än kalvnacke som är mycket hårdare, och hon har spytt upp några benbitar efteråt, det kändes läskigt.

Lamm


Hönsben/klo

Vilt


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kycklingfötterna såg sådär lagom trevliga ut, haha. Urk! Är det dyrt med barfen? Hur mycket fick du betala för allt det på bilderna?

2011-03-11 @ 13:44:21
URL: http://meandmyshitbull.wordpress.com
Postat av: Lina - en 20årig djurtokig tjej

Sv: Jo det är ju så att de måste aktiveras för att få utlopp för energin (:



Ha en fin fredag!

2011-03-11 @ 16:51:44
URL: http://nonelikeme.blogg.se/
Postat av: Elin

Det har tagit bra på snön här nu, har både blåst och regnat! Ursch! Vi bor i Mjölby, En bit från Linköping, i Östergötland :)

2011-03-11 @ 19:18:30
URL: http://elinoenso.blogg.se/
Postat av: a.s

trodde att höns-klorna skulle spys upp?? Jag ska prova nästa gång när vi har hönsklor.. Håller med, nötben är hårda, så jag brukar inte låta iza gnaga mer än när köttet är borta.Kanske ska prova mer med lamm och gris..Men har varit rädd för gris eftersom jag hört att fläskköttet har nåt smitta som kan föras över till hunden.. men vet ej om det stämmer. Pussa Azi-gumman riktigt hårt..

2011-03-11 @ 23:08:05
Postat av: Fideli

Hejsan!

Är jätteimponerad över hur bra kontakt du och Azi har. Vet hur svårt det är, har själv en döv hund. Har du något tips på hur jag under promenaderna kan få och behålla Bellas (min hunds) uppmärksamhet? :)

Hon går ofta och spänner sig och tittar bakom sig hela tiden för att se så att ingen kommer.

Ha det bra!

2011-03-12 @ 14:24:06
Postat av: Becca & Olga

Tycker klorna se så skabbiga ut :S hahha men har varit sugen på att köpa åt Olga då de verkar perfekta som tilltugg/tandränsning! :D

2011-03-14 @ 18:03:20
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Anna & Nova

Åh så mycket smaskens du har fått tag i :) Önskar jag kunde få tag i det lika lätt!



PS: Glömde skriva att det är klart att du skall testa geocaching, det är grymt kul :)

2011-03-19 @ 20:23:14
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0