Lilla snabb rapport från idag...



Är så sjukt sjukt sjukt trött! Vi tre har inte haft nåt vilodag på 9 dagar, och väldigt lite sömn också. Så är jag helt slutkörd och gjorde absolut ingenting ikväll, det orkade jag inte. Hundarna sover gott på soffan också och nöjer sig med vilokväll efter varit på jobbet.

Azi - Jag handlade lite barf idag, bland annat grisfötter, 5 st för 11 kr, den älskade Azi och hon blev så tokig när jag visade den för Azi. Hon tuggade igenom väldigt snabbt. Haha, köpte även ungnötlever - Azi kommer älska den också! :)

Tyra - Wiola! Idag så lyckades jag äntligen klippa alla Tyras klor på både framtassarna! Hon accepeterade det ganska bra, belönade med godis och mysstund. Framsteg där!

Jag har haft Tyra i 37 dagar nu, helt sjukt hur snabbt dagarna går. Hon har gjort nåt framsteg varjedag, hon är helt annat hund nu än när hon kom till mig. Men vi har lång väg kvar. Azi har accepeterat Tyra mycket mer nu, hon gillar henne och slickar ofta på henne. De har fått en sån syskonrelation - de har sina gruff och kärlek, fint och se. Tyra respekterar Azi väldigt mycket, det är Azi som bestämmer.

Kommentarer
Postat av: emelie

dom är så otroligt fina dom vita! men sen gillar jag vita hundar med! ;)

2011-05-17 @ 11:25:22
URL: http://www.prickig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0