Lugnaste lördag på evigheter

Irriterande! Folk kan väl inte spotta tuggummin på golvet i bussen. De fastnade en på Tyras ben (som ni kan se på bilden) och det är omöjligt att få bort den. Skitäckligt. Azi har även också fått massor tuggummi på sig förut...

Har annars haft en jättemys o skit lugn dag idag! Vi klev upp från sängen ordentligt vid två, vi tre var otroligt trötta. Skit skönt med total vilodag!

Vi gjorde absolut ingenting, hundarna gick bara minirundor. Vi var hos min älskade när jag vaknat. Var ute för de mesta på tomten. Hundarna fick märgben som de tuggade totalt i två timmar. Vi grillade o hade de mys. Tog en lilla kvällspromenad nyligen, jättefint m sommarkväll.

Nu ska vi allihopa hoppa in i sängen o se på film o sleep! :) Får se vad vi hittar på imorgon, lär bli skogen iaf efter vi varit o handlat dator! Ha en bra lördagskväll ni allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ira

usch för tuggummi inget kul o det finns ngt som heter papperskorg men det hajar folk ej o kastar tuggummi flaskor burkar snus cigg etc skitäckligt!! söt bild på tjejerna och passande täcke!! tycker det är så tröttsamt å även fördomsfullt kalla dem för mördarhundar jag har långtifrån svåååårt tänka mig azi som mördarhund!!! världens finaste gosigaste Azi!!! grrrr!!! de som avlas för att vara med i hundslagsmål är tragiskt de blir tvingad slåss till ngn av dem dör och vems ide e det? människors!! hundarna har ej valt det själv sen bli inkastad i små trång utrymme i en ring där man ska slåss mot ngn annan klart man försvarar sig o det finns alltid en som vinner o en som förlorar ja.. kul sport? nej men sjuka människor njuter o satsar pengar.. hurra!!!!!

2011-05-21 @ 22:42:16
Postat av: Lena, Hemmliz och Kooláx

Hejsan!

Det var länge sedan jag var inne och kollade runt på din blogg. Nu så har jag läst runt lite och blev väldigt glad för din skull att du har hittat en fin vovve till. Härligt att de går så bra ihop, de är så fina och verkar vara så mysiga. Tycker också att din dröm att öppna något för döva vovvar verkar vara en toppenidé, hoppas den drömmen blir verklig för dig. Nu kommer jag att titta in lite oftare på din blogg och se vad ni har för er, har det så bra och kram på er både 2-benta och 4-benta.

2011-05-21 @ 23:58:09
URL: http://schafervovvarna.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch vad vidrigt ju. Det finns faktiskt papperskorgar. Lika bra ha hundarna på busssätet...

2011-05-23 @ 00:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0