Nu äntligen så kommer bilderna här från de senaste 3 veckorna!

Tyresö Hundbrukskluben. Tränade agility och passivitet. Tyra gnällde i början, men sen kunde
hon koppla av. Azi var spiklugn hela tiden.

Veterinärbesöket - då hade Azi ögoninflammation och Tyra öroninflammation. De fick årliga vaccination också. De la sig ner i väntrummet och väntade lugnt i 30 minuter.

En av många DW rundor runt Erstavik! Azi drar 2 kg, Tyra varierar mellan 3 och 5 kg.
En kväll gick jag och Azi själv ut på 2 timmar, kvalitetstid med varandra, supermysigt! :)

Morgontrötta vovvar!

Stötte ihop me en hund i bussen, Aussies som hade halti. Men mina flickor satt och tittade på den lugnt bara, skryt ;)

Hundpromenaden: Jag & Filippa och 8 hundar! Härligaste dag! Tyra fick va lös för första gången!

Tolstoj och Azi sover och värmer upp varandra efter en regnig promenad.
Tyra har hittat sin gömställe i städrummet och hon sover alltid där.

Filt över Azi är ett måste tycker hon.

Örebrohelgen! De var dock på hundvakt hos Mimmi & Bamse. INGA bilder på dom och Bamse tråkigt.
Törstig på stan.

Hennes väska gick precis sönder och så såg det ut som hon hade 3 (?) hundar, haha!
Träffade en ny kompis, frallan Fia vid Slottet.

Söta Jabbar ville va hunddvakt!

Mys å grill på måndagskvällen.

Åter på jobbet, hon har hittat en ny gömställe. Skendräktighet...

Bus på jobbet.

Ute på vift me bilen!


Kommentarer
Postat av: Bella och Chica ♥

Åh, härligt med uppdatering! :D Har saknat den! :)

Jättefina bilder oxå!

hoppas på att uppdateringen håller i sig nu då ;)

2011-05-12 @ 19:11:45
URL: http://flappy.blogg.se/
Postat av: Lynn

Haha, Tyra är ju så rolig med sina olika sovplatser/gömställe. När jag var hundvakt åt henne (Jocke som du köpte henne av är min bror) envisades hon med att knöla ihop sig på min fotpall hela tiden :)

2011-05-12 @ 20:09:47
URL: http://lynnpetersson.blogg.se/
Postat av: emelie

usch vad jobbigt med din kompis. :( kram! gud så söta tjejerna är ihop på tågsätet! :)

2011-05-13 @ 10:32:41
URL: http://www.prickig.se
Postat av: sofie

jag tycker om inlägget galet mycket! en perfekt dagbok med bilder och text till, dem får mig att le, fortsätt så!

2011-05-13 @ 10:53:15
URL: http://konstgjord.devote.se
Postat av: Beatrice Pettersson

Så himla synd att vi inte han ses här i Örebro!



SV: Haha nerru! Då tar jag dina pärlor! :P Dock kan inget ersätta honom <3

2011-05-15 @ 15:01:45
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0