Underbar natt promenad!

Vilket grym natt! Tog en natts promenad nyss med trötta hundar som inte nästan ens orkade lukta på marken hihi, så fint det är därute nu på natten/tidigt på morgonen. Lagom varmt, lagom kyligt. Nån dag snart ska vi dra till Erstavik så härdags, perfekt med all färskt doft o bara jag o hundarna som är ute bland all vilt som är vaken, drömpromenad! :) Sen kommer man hem lagom till frukost med varmchoklad o grädde, yes.

Jag sade t en kompis nyligen, den en enda gången jag känner mig verkligen levande och att jag verkligen lever är att vara ute i naturen med hund/ar som sällskap...

Nu sitter jag uppe piggt o undrar vad jag ska göra när alla sover inkl. vovvarna :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag håller verkligen med dig, det är något speciellt med att vara ute i skogen med sina hundar och bara vara.

2011-05-23 @ 09:03:46
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0