Diiiiiiverse!

Det blev inget med resa från Stockholm, då jag och hundarna är utsliten - vi låg och orkade inget igår kväll, så sov vi ut idag och ska snart träffa min älskade, så det blir en super lugn dag. Hundarna ska få ett varsitt märgben och tugga därute i solen. Myslördag!

Här kommer lite bilder från landet - jag tog så lite, senare på kvällen gick vi på en härlig promenad, Tyra drog DW, men då ingen kamera med, surt. Vackert solnedgång vid sjön :(

Här blev hundarna glada - hade fel inställning i kameran, så därför suddigt.

Azi jobbar för middagen, söker torrfoder i den enorma gräsmattan.
Tyra tröttnade på att äta, så lekte hon med sig själv istället.
Azis underbara tass bland all gräs, dags och gräsklippa - pappa va? ;)
Azi ligger och njuter på sin egna stol!
Tyra är lik Azi, ska kämpa sig in i de allra minsta.
Azi å Tolstoj!

Mina flickor ligger oftast ner när vi väntar på bussar, skönt med lugna hundar. I början blev Tyra lätt otålig och kunde skälla oavbrutet hela tiden när vi väntade. Det var lite pinsamt för folk trodde att hon var galen, men jag försökte inte bry mig om andra och fokusera på hennes träning, och äntligen resultaten är här, men behöver slipas på.


Lite filmsnutt från Erstavikbadet förra söndagen med Ester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0