Myskväll med hundarna. Ena pigg. Ena sjuk.

Hon sprang flera gånger till hallen och tittade på dörren, jag trodde hon ville gå ut, så försökte jag 5 gånger- men varjegång vi gick ut vägrade hon och gå. Hon ville nog inte gå ut, hon har nog ont så hon inte vet vart hon ska ta ivägen och kragen står så ivägen för henne... Ännu ledsen bild här!
Jag hade en supermyskväll med massa ljus å en skräckfilm som jag såg helt ensam på! Eller nej, Azi i min famn ;) - Bilden ser inte så mysigt ut som det egentligen var, men bilden är syftet med att visa er vart hundarna låg. Azi med mig i soffan - men Tyra föredrar att ligga ensam i ett hörn på en lakan. Stackarn. Där fick hon slippa kragen, (jag höll koll hela tiden). Hon små rörde på sig hela tiden. Jag tror hon har ont... Ska hämta ut smärtstillande imorgon på apoteketet. Azi tar det så lugnt med henne, verkar som hon förstår att Tyra inte mår riktigt bra och något har hänt med henne.
Azi har varit i hennes sits förut. Återigen min kloka dam!
Skönt och sova under gardiner? :) Här ser ni plåster på magen, den ska tas bort om 2 dygn.
Sen har hon stygnen som är under huden - så jag behöver inte åka in för att ta bort stygnen (den försvinner själv efter 25-30 dagar), men vi ska tillbaka för att kolla om den har läkt som ska om
10-12 dagar.

Kommentarer
Postat av: Carola & Lilo

Va skönt att allt gått bra!

Det finns en mjuk krage som är uppblåsbar som man kan använda istället för dom stela strutarna som man får på sjukhuset. Finns i dom flesta djuraffärer!

http://seahundochkatt.se/images/djurapoteket/procollar.jpg



/Carola

2011-11-04 @ 06:47:47
URL: http://www.lilotuff.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0