Nu är det över!

Allt har gått bra! Vi är hemma och Tyra är "omtöcknad" av narkosen och hon gillar inte kragen.
Hon har ingen matlust heller. Illmående kan jag förstå, lilla sötnos! Nu vilar hon i korgen och sover. Bagis är en ny veterinär ställe för oss- men jag blev nöjd med stället och personalen, så jag kan tänka mig och återvända.



Jag var så spänd hela dagen, och var nervös över hur det hade gått. Så resultade det att jag fick migrän nu, börja koppla av från spänningen nu när vi är hemma. Får sova en stund med treo :/

Azi är däremot pigg - en trist dag för Azi. Men imorgon blire skogen för oss två! Ska förbi djurmagasinet så handlar jag lite färskfoder och så.

Det är alltså så att Tyra är kastrerad och aldrig kommer löpa igen. Aldrig mer skendräktig.
Aldrig mer oroa mig för kåta hanar. Aldrig mer allt - sååå skönt! :)

Kommentarer
Postat av: callo

skönt det är över nu..pussa hundarna från mig och mina hundar

2011-11-03 @ 18:51:06
Postat av: jennifer

vad bra du är nöjd med stället:) är inte så nöjd..förutom en veterinär o djurskötare:)

2011-11-03 @ 21:51:50
Postat av: Aurora

Så skönt att allt gick bra! :)

2011-11-03 @ 22:21:50
URL: http://rawran.wordpress.com
Postat av: Anneli

Vad skönt och höra att allt gick bra.

2011-11-05 @ 00:48:54
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0