Är det verkligen 6 november? Man kan nästan ha bikinis därute!

Erstaviiik promenad! Supervarmt för att vara 6 november, helt sjukt! Tyra fick stanna hemma och hon har blivit hel knäpp av stillhet. Herregud hur ska hon klara och vara stilla i 3 veckor nu ... :S
Ser ni Azi i skogen?

Lilla bildserie 1! - Här tecknade jag "sitt".
Här säger jag "bra".

Här ber jag henne om tass.

Skakar tass och ger godis.

Lilla bildserie 2! - Azi kommer rusande på inkallning.

Hänvisar henne och hoppa på en sten.
Pusskalas!

Försöker hon spotta ut mina pussar? ;)

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad duktig hon är :)

Postat av: Malin Hanning

åh, vart i Erstavik är detta? Bor själv i Nacka!:)

2011-11-09 @ 17:57:05
URL: http://www.hundendylan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0