Älskar å kika gamla bilder på Azi...!

Jag har snart haft Azi i 5½ år, kan inte tro det. Azi har varit vid min sida så jäkla många år. Vi har upplevt en massa saker tillsammans. Som jag alltid säger- bättre kompis än henne kommer jag ALDRIG få. Azi har aldrig svikit mig, eller sårat mig. Åhh vad jag älskar min Astirazalea! Blir så tårögd när hon ska bli 10 år till feburari. Jag tänker knappt på att hon ska bli hela 10 år, det syns inte alls på henne. Jag blir så glad när folk trodde att Azi var 4-5 år, halva av hennes ålder!, och de svimmar när jag svarar nej hon ska faktiskt bli 10 om några månader. Hon är så pigg och kry och allt. Jag är så glad att hon är väldigt pigg även om hon är gammal. Nej nu faller en tår, springer och pussar Azi nu!

Örebro, Vivallakullen 2009 påsk.
En av mina favorit bild på Azi. Grusgropen här i Älta augusti-2009.

Kommentarer
Postat av: emelie

tyra blir nog normal igen så fort hormonerna lagt sig! :)



jag älskar också att sitta och titta på gamla bilder! min älskade lilla berit, 7 år och med artros och alla man möter inleder samtalet med "hon är inte så gammal hon!" :) vi hoppas på många fler år med våra godingar! :)

2011-10-29 @ 10:58:16
URL: http://www.prickig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0