Amstaffar kan visst vara en trogen väktarhund!

Janne - som jag nu har känt ett tag genom Amstaff träffarna osv. Han har nu skaffat en omplaceringshund och han får följa med till hans jobb. Härligaste syn! Hans text på facebook;

"skulle ha jobbat inne på brittney spears conserten igår från 17:30, vid 14 ringde min chef och frågade om jag kunde komma direkt för det hade varit ett inbrott i ett turnefordon utanför globen. - kan jag ta med Glenn sa jag, och det var ok. så igårkväll bevakade Glenn och jag lastbil & bussar med sån succe att vi omedelbart fick två uppdrag till åt "Rihanna" 1-2/11. dessutom charmade Glenn allt från tuffa truckers till hennes dansare. husse och hund mycket stolta och glada !"

Kommentarer
Postat av: Aurora

Åh så roligt att se! :)

2011-10-17 @ 22:46:00
URL: http://rawran.wordpress.com
Postat av: Elin

Åh, hund på jobb gillar jag ;d Roligt för både husse och hund och kunna vara tillsammmans på jobbet.

2011-10-18 @ 10:28:59
URL: http://colliegrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0