Halloween

Imorse vaknade jag upp med glatt humör - kastade upp mig ganska snabbt och åt lite soppa som blev över ifrån för nån dag sen. Så drog jag och Tyra ut på en härligcykeltur på 1 timme i skogen, Tyra hade hur mycket energi som helst. Hon galopperade och drog mig glatt i princip hela vägen. När vi väl var hemma bytte jag hundar och tog ut Azi på skogspromenad som tog också 1 timme. Azi sprang för livet flera gånger och skuttade in i skogen; detta älskar Azi, skogspromenad på morgonen.

Sen städade jag lite och rotade in i dammsugares påse för brorsan hade råkat dammsugit upp en bokstäv från hans dator. "HJÄÄÄÄÄLP JAG MÅSTE HA "T" BOKSTÄV, DEN ÄR I DAMMSUGAREN!!!" tecknade brorsan t mig. Jag tänkte herregud - han är faktiskt 20 år men han inte vet hur man ska ta upp påsen från dammsugaren, så jag fick göra all jobbet och rota genom all päls och damm, så till slut hittade jag "T" bokstäv.

Jag och hundarna är utkastade från huset ikväll/inatt för brorsan ska ha fest hos oss. Så vi ska sova hos en kompis och det blir en massa skräckfilmtaaaajm. Kommer dö ikväll ;) Halloween helgen, så man måste bli skrämd ju! Det var riktigt ett tag sen jag såg på nån film ens faktiskt, och skräckfilm - herregud månader sedan. Blir mys me massa mys å skitsnack! Men nu ska vi först åka till Globen och promenera nånstans där innan vi åker till kompisen.

Bilden togs somras när vi mini fjällvandrade i Dalarna.

Awww- ha en bra halloween helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0