Helgen är här nu igen!

Godmorgon!

Nu är det helg, äääntligen! Behöver verkligen vila - eller kommer jag ens vila, haha. Har tjejerna hemma hos mig ikväll. Vad glada hundarna kommer bli! :)

Imorse ville Tyra verkligen inte vakna - helt kört av sin födelsedag igår, hihi. Azi däremot blev jätte glad när hon såg jag vaknade upp och tog fram mobilen, så vips blev det hoppande runt i sängen och la sig över mitt ansikte som vanligt :) Så följde Azi direkt ner och visade att hon ville ha FRUKOST! Mehh, hon fick mer mat än vanligt igår, ändå är hon lika hungrig.

Har bytt sort på Azis mat nu. Från fisk/ris till lamm/ris. För på foderbilen fanns det inte Senior/Light på fisk/ris på 7,5 kg längre. Bara 15 kg, och jag vill inte ha 15kg. Och så är lamm 50 kr billigare än fisk (JWB är ruskigt dyr foder om ni inte visste det, för min smak iallafall. 800 kr/ 15 kg). Men av min tolkning tycker Azi att lamm var godare än fisk också. Bara bra :)

Hundarna frööös så mycket förra helgen, så försökte de sitta bredvid varandra så tätt som möjligt. Väldigt gulligt. Azi har börjat mer och mer använda sin täcke nu speciellt på morgonen och kvällen, Tyra inte än.

Kommentarer
Postat av: Aurora

JWB är dyrt men helt klart värt det om vovven inte kan äta något annat! :) Glock blev helt förstörd av allt förutom james, så man fick bita ihop ;)

2011-10-14 @ 10:12:58
URL: http://rawran.wordpress.com
Postat av: Madde&Ina

För jag får inte för veterinären då hon är opererad i hasleded för OCD och hon kommer förhoppningsvis att bli det i vänster hasled nu den 20:e så det kommer inte att kunna bli någon riktig promenad för hennes del lagom till slutet av nov början av dec. Hon får bara gå 5min promenader upp till 6ggr/dag nu.

2011-10-14 @ 10:37:14
URL: http://Fashioningold.wordpress.com
Postat av: Annica

Vi kör också JWB, här kostar en påse på 15 kg 699. Dyrt är det

Postat av: Bella och Chica - En hundblogg!

Sv: En häst jag ridit i ett års tid för ridskolan, ingen som vill rida honom och enligt stallchefen är det inte många som kan det. Fick höra i tisdags att han va påväg ut ur ridskolan då han inte sköter sig, är bråkig i boxen och kastar av folk. (vilket han inte gör mot mig) Mamma va med och sa direkt till mig "Hur mycket ska dom ha för ponnyn!? Jag tänker inte se han säljas till någon annan! Det är ju DIN ponny! Kan inte se er skiljas åt nu, ni har mycket kvar." så ja, nu är det klart, bara vet. besiktningen kvar.. :)

2011-10-15 @ 12:22:37
URL: http://flappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0