Surprise of my girls

Azis underbara tass avtryck!

Rejäl överraskning fick jag nu ikväll när de stod två underbara söta flickor utanför min bakdörr
helt plötsligt och vinkade genom fönstret. De kom hit med cola, chokladpudding, popcorn å senare
kom en till med chokladask, cola och chips. världens bästa överraskning när jag har sån jävla mensväääärk som dödar mig.

Hundarna tyckte det var roooligt att det äntligen hände något idag- idag har de haft världens tristaste dag. Bara sovit hela dagen, för jag låg i sängen hela dagen. Visst försökte jag få
hundarna leka lite springpole i trädgården och tugga märgben, men det räckte inte så mkt
för dom. Så kröp hundarna mellan oss i sofforna och myste med oss när vi mumsade.
Hundarna fick smaka lite popcorn som vi tappat ;)

Kommentarer
Postat av: Bella och Chica - En hundblogg!

Åh så mysigt! :)

Sv: Hörde från P.s hundar att den fått ett hem och har inte hört något från veterinären som hade den än heller. :)

2011-10-06 @ 07:23:39
URL: http://flappy.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag vet inte ens vad bloglovin eller bloggkoll.com är haha.. Jag är inte så bra på datagrejer :) Kanske borde lära mig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0