Trötta vovvisar!

Nu har jag cyklat med Tyra i 40 minuter. Nu har jag promenerat 40 minuter med Azi. Nu har de fått sina middagar. Inget arbetande, utan direkt i skålen. Nu har jag diskat och städat köket. Borde starta några tvättmaskiner och sortera mina rena kläder - men inge ork - tar de imorgon istället.
Nu har jag ordnat matlådan till imorgon. Nu har jag fixat chips & dip & cola som vanligt. Nu blir de mysfaktor på högsta nivå me massa levande ljus. Så sover hundarna gott - och laddar inför en ny dag!

Kommentarer
Postat av: Annica

sv: ja det är verkligen det bästa han vet :) Jag tycker det är så sött

Postat av: Quila o Ronja

Vad mysigt!

Sv. Dom väger ca. 40 kg. Vill inte att dom blir tyngre än 41 kg. Rasen har ju lite problem med leder, så någon övervikt vill jag ju inte ha. Det är även därför, som jag simtränar med dom. Bra för att förebygga ledbesvär och hålla sig smidiga.

Kramar

2011-10-19 @ 23:37:17
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Pea

Haha, man kan inte låta bli att älska dom även om de går på nerver på en :P

Jadu, men Mollie löper inte längre.

2011-10-20 @ 21:34:50
URL: http://misssoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0