Lite allmänt snack...

Det blev lek&bus i inhägnaden igår kväll å sen myste vi i soffan med duntäcke och hundarna skulle ligga PÅ mig, det blev varmt, men mysigt... Matlagning är nog min passion just nu - jag tar tid och kraft för att laga ordentliga middagar. Kanske för jag är hemma nu för tiden så har jag mer tid :)
Har helt enkelt inte lust och träffa folk, har varit omkring så mycket folk i flera veckor varjedag nästan. Så denna här veckan ska jag vara själv, men till helgen blir det fullrulle igen! Idag lagade jag spaghetti och kotlett, sen med mumsig sås och de låg en stund i ugnen, perfekt. Muuuma!!

Det blir en ordentlig cykeltur för Tyra ikväll - funderar vart jag ska cykla... Azi har fått sin långpromenad på jobbet idag, så det räcker med kvällspromenad för henne sen.

Idag boookade jag biljetterna till Göteborg i december. Jag och hundarna åker dit! Weiii, kan knappt bärga mig :) Det blir också kanske en tripp till Sundsvall under november. (Tyras uppfödare, jag mailar dig ang Göteborg resan, kanske vi kan ses då?)


Kommentarer
Postat av: Madde&Ina

Vilken härlig bild!! :)

2011-10-19 @ 19:58:46
URL: http://fashioningold.wordpress.com
Postat av: malin

Ska du till Sundsvall, meddela mig så kanske vi kan träffas, skulle vara jättekul =)

2011-10-20 @ 11:17:49
URL: http://kezima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0