En sån bra fredag!

Dagen började med att vi åt en sån lyx frukost, blev riktigt mätt! Därefter iväg till jobbet, så tog vi en härlig höstprommis med hundarna + mina också. I skogen kastade jag massa gula + röda löv på hundarna, de hoppade och försökte fånga lövarna. Vad gulligt det såg ut. Kan bli schyssta bilder, ska be en kompis fota lövbilder på mina tjejer!

Efter jag slutat på jobbet så shoppade jag lite höst kläder, najsigt. Sen cyklade jag och Tyra en sväng till Storkällan, där hade vi kontakt/lydnads lektion. Det gick väldigt bra.

Azi har fått utslag i under benen i ljumsken, huden ser väldigt torrt ut och små sår. Så hon får inget annat mat än endast JWB nu i en period, så får vi se vad utslagen beror på. Annars är allt bra med henne, men hon blir trött snabbt. Det räcker med en längrepromenad om dagen, så vill hon helst sova hela kvällen i min säng, min lilla älskade gamla Azi.

På söndag blire hundträff på dagen i Djurgården, perfekt! Ha en underbar fredags kväll ni allihopa! För det ska jag ha! :)

Kommentarer
Postat av: Bella och Chica - En hundblogg!

Åh, hoppas på att få se bilderna sedan! :)

Stackars Azi.. Det är då alltid nått med den fina vovven nu tycker jag. :/



Förresten! Läste förut om att du gett nån av hundarna några frön i maten som förbättrade pälsen. Om jag inte minns helt fel. Vad var det för frön? Tänkte prova på Chica! :)



Sv: Tack så mycket! Ja, riktigt spännande. Får se om dem tänker höra av sig tillbaka bara, inte hört nått än så länge..

2011-10-01 @ 11:49:07
URL: http://flappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0