Finner inga ord!

Jag är en riktig otursföljd människa just nu. Det händer bara för jävliga negativa saker mig hela tiden... Jag är alltså kvar i Sverige, åkte aldrig till Italien måndags. Då åkte jag och Tyra till stugan några dagar istället, Azi var fortfarande kvar hos min vän i Älta.

Men idag samlades min lilla flock igen och jag släpper inte dom ur sikte på ett tag nu! Vi tre ska nog gömma oss under täcket i ett år!, så slipper jag hemska händelser och folk som sviker.

Nej, orkar inte mer. Förstår inte varför jag får all skit nu. Men åt andra sidan har jag fått se hur underbara människor kan vara när jag är i nöd. Söndags ställde en underbar vän upp för mig och Tyra! Och idag ställde en annan underbar vän och min familj upp för mig och Azi!

Ni vet vilka ni är, big love!

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Men!! Kom du inte till Italien?! Vad tråkigt.

Tur du har dina fina hundar, vänner och familj. det är ju dom som betyder mest.

Kram

2011-09-21 @ 23:43:27
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Pea

Bry dig inte om personen, glädja istället åt att du har andra som faktiskt bryr sig om dig :)

Men samtidigt förstår jag dig, att missa resan till Italien.. Suck hårt menmen.. Tänker på dig <3 <3 <3 <3

2011-09-22 @ 04:55:12
URL: http://misssoderberg.devote.se
Postat av: Mirjam

Åh fy på de som sviker!! Härligt att ni tre är tillsammans igen! Kram :)

2011-09-22 @ 14:55:19
Postat av: Beatrice Pettersson & Otto

Stå på dig! Kärleken från våra hundar är så mycket mer värda än en resa till Italien!



Kom just hem från Turkiet, lovar att jag aldrig haft sådan hemlängtan!

2011-09-22 @ 19:23:33
URL: http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0