Fynd köp!



Suddigt som bilden är runt omkring mig just nu... Men idag har jag haft en trevlig dag. Nu är vi på väg till Ektorp, ska besöka en kompis en stund :)

Idag började jag jobba igen efter en veckas ledighet, gick faktiskt bra, idag var de en kort dag. Hundarna skötte sig bra, mina skötte som vanligt bra, men i början blev Tyra för ivrig och tyckte det var roligt att träffa alla igen. Men lugnade sig ner snabbt när jag hänvisade henne till bädden :)

Efter jobbet cyklade jag och Tyra en riktigt långtur; genom Erstavik, Saltsjöbaden, sen till Tyresö. Där handlade jag VoH färskfoder, Tyra fick bära 6 korvar hem själv i klövjeväskan, summa ca 3kg. Resten hade jag i min ryggsäck och i cykelkorgen :) Köpte även Back on Track täcke till Tyra (Azi har redan en) för 378 kr, 40% rabatt nu pga dessa är förra årets modell, men vad gör det?? Tipsar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0