Jag klarar inte...



Klarar inte och lämna mina hundar en HEL VECKA! Det är nära att jag avbokar resan... Vem vet så kan hända att jag vägrar och åka när jag är på flygplatsen imorgon :)

Imorse vaknade jag kl åtta och så klev jag upp och packade lite riskakor, proteindryck och vattenflaska i ryggsäcken och väckte Azi.

Så drog vi ut till skogen och gick lugnt omkring och forskade naturen. Fick syn på en massa djur och märkliga växter.

Azi gillade läget. Vid fälten satt jag typ mitten i och åt lite av riskakor. Azi fick en egen kaka, men hon ville bara ha den jag äter. Kärlek!

Hittade svampar som jag plockade, sen trampade jag nästan rakt ner i en geting bo, hann hejda mig några centimeter från marken. Föste bort Azi från området.

Mötte några hjortor som betade. Vädret var så perfekt, kyligt och höstigt!

Var hemma tolv tiden och stekade svampar som jag hittade. God macka! :)

Hörs om en vecka ok!

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Trevlig resa du får säkert det lika kul som du hade i Magaluf om du åker med samma personer, förstår det känns svårt lämna flickorna men säkert väl på plats får du det lika kul...

Härligt få se hjortar i naturen!!



Vi ses nästa v..

Ha det kul i Italien! kram

2011-09-18 @ 16:38:32
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Emmy

Trevlig resa!



//



Emmy & Lyra

2011-09-20 @ 13:34:22
URL: http://memyselfandmydog.blogspot.com/
Postat av: Lussan

Vilken lycka!! Azi hemma igen & bamsekram från mej och George :-)

2011-09-21 @ 19:55:14
Postat av: Lenita

vilken fin bild :)

2011-09-23 @ 11:32:54
URL: http://prinsessanbananhammock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0