Brunnsviken + Balingsta Gård - Inlägget som jag inte har uppdaterat!

Jag och Tyra har gjort en del saker faktiskt! Lördagen 17 mars gick vi 1,2 mil runt Brunnsviken, en sån motionspromenad, riktigt powerwalk. PS. En person trodde att Tyra var en Rottweiler på pendeltåget då!

Söndagen den 18 mars cyklade jag och Tyra en tur till Balingsta Gård, där tog vi en timmes promenad bland hästar och upp till Kvarnen- utsikten över Orlången. Sen cyklade vi hemåt, summan cyklade vi 8 km + 1 timmes promenad.

Azi hade tagit det riktigt lugnt och legat i korgen 17-18 mars. Men på söndagen låg hon ute på veranden i korgen med täcke och filtar över sig medans jag var ute och cyklade med Tyra :)

Brunnsviken lördag 17 mars!

Tyra undrade vart svanarnas huvuden tog ivägen?!


Balingsta Gård söndag 18 mars.


Här sov Azi ute!


Söndags 18 mars på kvällen myste hundarna sååå nära varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0