Dagens promenad är avklarad!



Nu blire vila resten av dagen och Tyra får nån fysträning ikväll. Tyvärr så fick Tyra bära halti vissa delar av promenaden när hon var "busig" i skogen. Kan inte hålla reda på henne nu om jag har både hundar med mig - återigen pga min finger för er som har missat -. Det är skit jobbigt just nu - hålla 2 koppel med högra handen, jag tecknar till hundarna med högra handen, ger godis till hundarna med högra handen, peta på hundarnas rumpa för att få kontakt med högra handen = det går inte ihop :S 

Trollstig, upptäckte skylten först nu efter jag gått stigen väldigt ofta. Kanske är den ny, hmm.. Men det stämmer, trollstig :D

Mys promenad i duggregnet som alltid. En av mina favorit väder faktiskt! :) Skönt med en lugn söndag; hela veckan har varit sååå intenstivt. Göteborg förra helgen, sen hela veckan har jag haft folk här hos mig som kommit och gått, och jag har varit ute en hel del med kompisarna i veckan; bla min födelsedag också i veckan. Puhh så idag får jag egen tid med mig själv och hundarna med film å mys.

Kommentarer
Postat av: maja o zoro

sv; följ den här beskrivningen : http://www.designadinblogg.se/lagg-in-flikar-vid-din-header/

2012-04-22 @ 16:25:57
URL: http://majazoro.blogg.se/
Postat av: Mimmi&Benjy&Urax

ohh!! vad roligt att du tränar drag! Har du en kickbike? vill verkligen skaffa en, dyrt bara! kUl att du körde hundlöpet, jag hade tänkt tävla i det nu i år! :D (hatar å springa, men ska ändra på det det ;)



¨vad roligt att du ska på dragläger. Jag ville gå på det men har tyvärr inte råd. hoppas det är roligt! =)

2012-04-22 @ 16:31:20
URL: http://laekenois.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0