Skarpnäck - Söderbysjön

Jag är kattvakt nu ett par dagar åt 4 katter i Skarpnäck. Så imorse åkte jag och Tyra bussen dit och gav katterna mat. Sedan gick vi 2 timmar i Skarpnäckskog vid Söderbysjön. Tyra drog 2 kg DW hela vägen. Jättefint stig i skogen, där hade vi gått för ett år sedan - då gick det och ha Tyra lös, kändes lite konstigt nu när hon är kopplad...

Men det var jättefint, när vi var klara med rundan, hann vi med bussen hemåt. Eftermiddagen fick hundarna lammben att tugga i solen i trädgården. Jag passade på och sola lite, somnade i solstolen :)

Katterna fick mat, ena katt ville inte äta när jag var där.

Skogspromenaden!

Typsik Tyra. Alltid ska hon dregla. Här på bussen!
Lammben! Är inte klar med staketet än. Har en del jobb kvar osv, men den är uppe
iallafall :) Se vad leeerig vår tomt är, sucks! Tvätta tassar alltid när de kommer in.



Kommentarer
Postat av: maja o zoro

va kul med lite drag :D

sv; tack :D han var lagom glad inför "peruken" ;) hihihi

2012-04-05 @ 17:05:56
URL: http://majazoro.blogg.se/
Postat av: Kia | Hundliv & Bloggdesign

ser härligt ut! :)



sv: Backträning är när hunden får springa upp och ner för en backe helt enkelt. :) Som löpträning, fast med en rejäl lutning. :)

2012-04-05 @ 19:15:21
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: Ebba

Härligt med både hundar och katter! Själv är jag faktiskt lite katträdd.. hehe

2012-04-05 @ 20:45:32
URL: http://ebbamolly.se/blogg
Postat av: Anonym

Sv: Ja, tyvärr fick jag betala nästan 3000:- men vad gör det, allt för Mollie. Hon ska må bra.

Jadu, jag vet faktiskt inte.. Dagen innan jag upptäckte att såret sprack, fanns det liksom en liten bula som var blå och jag bestämde att jag skulle följa och se om det blir bättre eller sämnre, men nästa dag sprack den. Vet dock inte varför :/



Just nu är såret öppen, ska till veterinär i Örebro nästa vecka och kolla upp de. Suck.. :( Men hon blir nog bra igen om en par veckor <3 Hur är det med Azi nu då?

2012-04-06 @ 13:54:54
Postat av: Anonym

// Pea :P

2012-04-06 @ 13:55:32
URL: http://peas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0