Mysig kväll med glass godis chips popcorn och lokavatten!

Jungfruskär segling! 


Imorgon bitti tar vi en tidig långpromenad, sedan gör vi utflykt till Spånga för en fotbollsmatch. Tyra följer så klart med och tittar på matchen. Vi brukar få kommentar från främmande på läktaren att Tyra är superduktig som sitter blickstilla och tyst under matcherna. Jag blir så stolt, så stolt! De skulle bara veta hur Tyra var förut, oj oj hon har gjort en massa framsteg nu på 16 månader. Jösses tiden går så snabbt, hon har bott hos mig över ett år- kan knappt tro det! Snart ett år och halvt har jag haft henne, och så snart fyller hon 3 år! :)

Ska gå nu och tända ljus för Azi en stund, åh vad jag saknar dig! Du ska vara här, det är så tomt! <3

Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Kan bara säga, att jag förstår precis hur du känner det. det är skitjobbigt....

2012-08-24 @ 23:16:19
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: A.S

Hej Linda! Så tråkigt med Azi.. Stor kram till dig!

2012-08-25 @ 09:11:48
Postat av: A.S

Förresten, jag skulle vilja du mailade mig och berättar vad som har hänt henne... Jag tänker ofta på henne jag också... Hon har haft ett långt bra liv.. Kram

2012-08-25 @ 09:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0