Sickla köpcentrum promenaden

Gick som sagt till Sickla från Älta igår, det tog 2 timmar och 8.68 km. Mindre distans än bilväg. Men det var en mysig promenad, har inte gått dit förut. Så köpte jag lite grejer och hälsade på en kompis som bor i Sickla. Stannade där tills 2 inatt, gud vad trött Tyra blev när jag väckte henne för att åka buss hem mitt i natten. Haha.
 
Idag är det regn - drar på promenad senare, just nu måste jag fixa några viktiga ärender härhemma och i datorn... :/ Men inte så långt blir det idag, för imorgon och söndag ska vi vara ute hela dagen. Så måste Tyra samla lite krafter till detta :)
 
............. Ha en bra dag i regnet ni allihopa!! För det ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0