Tyra, tack för du finns!

Hämtade hem urnan igår, kändes väldigt jobbigt, men jätteskönt att Azi är hemma hos oss igen. Hon står på byrån med hennes rosa ljus som jag tänder en stund varjedag och en ram med hennes avtryck på ena bak och fram tass på lera. Love! Jag kommer berätta en dag när jag är redo vad som har hänt med henne, jag gråter fortfarande när jag skriver om henne, det är fortfarande jättejobbigt. Vill tänka på fina minnen med henne just nu istället.

Är så glad, verkligen glad att Tyra finns för mig. Hon har stöttat mig väldigt mycket, hon fick mig att le igen genom hennes tokigheter. Men även hon har blivit orolig när Azi försvann plötsligt. Tyra började bita igen, kissa/bajsa inomhus - ja allt var på ruta ett, men efter en vecka gick det över och hon är sig själv nu.

Idag ska vi ut på promenad med Donna, inte träffat henne på hela sommaren. Vi har haft våra semester på olika håll :)

Segling med Tyra förra veckan, sjuktvacker! Jungfruskär! Vi såg även två sälar!

Kommentarer
Postat av: Helena & Irwin

Jag kommer att ha urnan hemma,det har jag redan bestämt.Dessa speciella hundar struntar man bara inte i efter att de avlivit.Vad fint med ett tassavtryck.Jag har sparat Irwin päls som han fällt i en påse.Avtryck vore ngt,var fick du tag i det kittet?

2012-08-21 @ 13:49:25
Postat av: Helena & Irwin

Vilken tur att du har Tyra.Och nu får hon lägga sin trygghet till dig,jag tror att trygga Azi har varit ett stort stöd för henne,så var Irwin för Tingeling.Därför jag skaffade Hummer,för när Irwin är borta behöver Tingeling en annan hund som stöd.

2012-08-21 @ 13:51:18
Postat av: Anneli + vavvorna

Men jag blev alldeles chockad när jag läste om att Azi inte finns längre. Jag förstår att det är svårt att berätta, men jag hoppas att du någon gång orkar, för jag vill väldigt gärna veta vad som har hänt.

Många styrkekramar till dig Linda. Det är verkligen tur att du har Tyra.
Kram

2012-08-21 @ 15:48:58
URL: http://chitassar.blogg.se
Postat av: Marit å Bazz

Åh va tråkigt att läsa att Azi är borta:-( Man får trösta sig med att de inte lider och har det bra i himlen! Skönt att du har underbara Tyra kvar som förgyller tillvaron:-)

2012-08-21 @ 21:48:49
URL: http://bazz.bloggplatsen.se
Postat av: Anki, Conny, Spike, Inga och Arnold

Fina Linda! Jag beklagar verkligen det som hänt, så svårt att förstå att Azi inte finns mera. Men du är en stark tjej och du har också fina Tyra.
Massa styrkekramisar från oss här hemma. Kram

2012-08-22 @ 11:38:25
Postat av: jennifer

vet hur det är där med urnan.. blev tårögd när jag läste om urnan..känner likadant , det är skönt att ha den hemma.. krama om..

2012-08-22 @ 19:47:32
Postat av: Mikaela

Usch vad tråkigt. Skönt att Tyra och du har varandra!
Kämpa på! Kramar / Mikaela

2012-08-23 @ 07:49:41
Postat av: Elon och Linus matte

Men vad har hänt ?? Har inte kikat in på ett tag och läser att Azi är i en urna : (
Så hemskt och tragiskt för er. Kram

2012-08-24 @ 17:19:49
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0