Helgen 28-30 december, sista helgen för 2012 nånsin

Fredags tog hundarna jättelugnt, jag med - en snabbis till Nacka Forum bara. Senare på kvällen kom två kompisar hit och vi åt hemmagjorda skagenröra med bakadpotatis m massor sallad, muuuums!


Igår tog jag och hundarna 1 mils skidtur med mina nya skidor, jäklar vad lätt den var, viktlös och glider hur snabbt som helst. Haha, hundarna jobbade bra på trots det regnade och var plusgrader. Supertrötta hundar när vi kom hem - skönt ;) De kom även en kompis hit igår kväll och åt middag å myskväll. 
 
Idag tränade vi rallylydnad och ringtränade lite. En timmespromenad runt Strålsjön, delvis lugn dag med mest hjärnövningar. Nu ska hundarna öppna tomma mjölkpaket osv för att få en godisbit :) 
 
Chokladpaus mitt ute på fältet i Erstavik igår, "detta är livet" tänkte jag då <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejje. Ja jag har ju lovat Tina att jag ska till mässan så där ses vi kanske. Annars låter söndag som en bra dag. :)

2012-12-30 @ 21:27:16
URL: http://cukl.blogspot.com
Postat av: PvN

Svar om tungpiercing: Haha det var otäck händelse! Fast jag klarade mig annars om fick magont då bli det kirugakuten assa ta bort staven från tjocktarm. Om du råkade svälja den så bara var lugn och frossa massor mat i dig. OMdet känner smärtan någonstans i matstrupen eller magsäcken så next akut ;)

2012-12-31 @ 00:16:13
URL: http://pvn.blogg.se
Postat av: PvN

Sv om Home from Sälen:
Taack, de tog jag med Nikon D3000 (Kanske du borde oxå skaffa?) ;DJag kan inte åka slalom pga sönder knän men annars promenerade mycket med Vivvi och övningskörde därborta också :)

2012-12-31 @ 00:18:46
URL: http://pvn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0