Azi & Tyra har haft egna dagar med mig inne i stan!

Söndags var jag på stan och Bergshamra med Tyra för några ärenden. Det gick jättebra, hon var duktig och kunde fokusera på mig mycket bättre nu och inte blir lika stressad på tunnelbanan. 
Stolt här!



Måndags var jag på stan med Azi. Var mest på Odenplan och söder. Azi var duktig och följde med lugnt överallt. Jag gick in på ett möte och Azi låg ner och var lugn hela tiden. Azi verkade tycka det var kul att vara på stan, ett tag sen, så det är lite omväxling nu.


Kommentarer
Postat av: Pea

Härligt när ens hund utvecklar :D

Du, dendära koppel som Azi har - Är den från Hurtta? :)

2012-02-29 @ 22:31:20
URL: http://peas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0