Facebook; - nej jag har inte facebook!

Några har frågat- nej jag har inte facebook, jag inaktiverade mitt konto för över en månad sen. Jag har tröttnat på facebook, det är bara av skit där. Jag känner inte för att ha facebook helt enkelt, den tar så mycket av min tid för ingenting. Jag klarar mig väldigt bra utan den och till och med jag har GLÖMT att den ens finns. Kanske aktiverar jag mitt konto igen i framtiden, men inte just nu, har inget behov. Å så den dumma "tidslinje" avskyr jag verkligen.

- Det finns en massa andra sätt att nå mig så :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror du skulle trivas i norrland med all snö och massa hundar. Har ni nån snö nu eller är allt borta?

Om du nån gång skulle komma uppåt Kiruna så får du höra av dig så får du åka hundspann med mig :)

2012-01-30 @ 13:39:21
URL: http://mybutterfly.blogg.se/
Postat av: melodie

Håller med. Det är onödigt att ha facebook då man märker att den sociala biten irl blir mindre. Det finns så mycket annat i livet som är roligt. Jag har också inaktiverat min. :)

2012-01-31 @ 18:22:35
URL: http://itsmelodie.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0