Fredag den trettonde



Ingen otur händelse för mig idag, förutom det var slut på allt jag ville köpa i djuraffären idag, haha. Ingen otur för hundarna heller annars.

Idag på förmiddagen tog vi en härlig promenad i solskenet runt Skogskyrkogården och Gubbängen. Det var glashalt på marken, fick spänna benen hela tiden och hundarna halkade massa. Jag var rädd att de skulle bryta benen... Eftermiddags promenad gick vi genom snöfall.
Helt olikt väder :)

Efter jobbet, jag stängde dagiset idag, så gick jag och hundarna till Farsta från Hökarängen. Besökte djuraffären, men det fanns inga grejer kvar som jag ville ha. De ska beställa in grejerna
till nästa torsdag. Nu är vi på landet, myspys med familjen! Skrattade en massa över middagen, gilla massa! Just nu är jag och hundarna i gästhuset. Riktigt mysigt!

Imorgon bli vi upphämtade tidigt, ska hem på morgonen när mina föräldrar åker utomlands. *avis*

På dagen blir det en hundpromenad med döva Donna. Bilder och uppdatering kommer säkert imorgon från promenaden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0