Riktig vinter är här + IKEA besök. Super söndag.

Idag öste snön på!!! Det är precis vad jag har längtat efter i månader! Äntligen snön är här på riktigt! Bara det håller kvar länge nu!

Idag var jag på IKEA med kompisar och handlade nödvändiga saker. IKEA är min svagpunkt, varjegång jag är på IKEA kommer jag alltid hem med en massa skräp i princip. Men idag skärpte jag till och bestämde innan en summa hur mycket jag skulle slösa. La in grejer i vagnen och tog bort hela tiden. Vid kassan kostade grejerna 7 kr under summan, nöjd ;) Köpte bland annat krokar, lådor att förvara alla mina koppel och halsband/selar/västar, leksaker och godis/ben. Ordning och reda i hundrummet nu :)

När jag kom hem överraskade jag hundarna ut med massa snön. Tokiga blev dom och lekte i snön. Nu ikväll var vi ute på fotbollsplanen och lekte i snön en timme :) Glada hundar! Imorgon blir det absolut skidåkning! Morgontur i tom Erstavik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0