2 mest vanligaste frågor som jag brukar få när jag träffar nya folk

- Visste du att hundarna var döva när du köpte dom?

- Kan dina hundar teckenspråk?

Svar på dom; Ja, jag visste att dom var döva när jag köpte dom. Det var på grund av deras dövhet jag ville ha dom. Och ja såklart kan mina hundar teckenspråk. Det är inte så att döva hundar kan ingenting och de är omöjliga. Hörande hundar hör kommandon och döva hundar ser kommandon. De grundar på exakt samma sätt, fast med olika språk bara.

Flera av er har tjatat att jag ska fixa film på när jag pratar med mina hundar. Jag ska försöka så att den kommer inom snar. Ska bara be någon filma oss, som kan hantera kameran bra också, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0