En månads uppehåll från bloggen - hoppas att jag har motivation och tid nu!

Under en månads tid har det rullat på jättebra med oss tre. Har några stora projekt på gång!

Idag är ju juni, redan!! Men det är inte på sommarens bästa sida - reeeegn, men som bekant är vädret mitt favorit. Så fort jag vaknade upp imorse och såg att det regnade väckte jag hundarna och gick ut runda Ältasjön i regnet. Riktigt härligt! Just nu busar hundarna i sängen efter kvällspromenaden.



I helgen ska jag på utbildningen. Kommer läsa om "stress hos hundar" och "hundens problembeteende", shiit vad spännande det ska bli!

Tisdags sprang jag vårruset på 5 km med mina kompisar, riktigt skoj och det gick jättebra för mig. Sprang hela vägen utan att bli trött, skulle ha kunnat springa mer. Ska delta igen nästa år!



Ang mitt finger! Den gör inte lika ont längre, jag kan börja använda den mer och mer. MEN jag kan inte räta upp den, den är fortfarande 45 grader böjd. Ska till doktorn nästa vecka och sen har jag tid hos handkirurgi på SÖS den 19 juni. Argh! Mamma tror inte, men jag har magkänsla att det blir operation... Böjd finger kan ni se på bilden, mitt vänstra pekfinger.

Kommentarer
Postat av: Marit å Bazz

Tänk att det är fler än jag som gillar att gå på promenad när det regnar. Det är ju något visst med luften då:-) Ni ser verkligen ut att må bra, härligt!

2012-06-02 @ 22:15:46
URL: http://bazz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0