Midsommar helg! - långt inlägg!

Har haft en helt underbar midsommar 2012! Faktiskt min bästa midsommar i min vuxen ålder!
Jag och hundarna åkte så klart ifrån Stockholm, igen efter en vecka (var ju borta från Sthlm 14-15 juni). Denna här gången åkte vi till Norra Bro och vi var ute på landet.



♥ Härliga människor
♥ Hästarna; Timefull och Apple 
♥ 6 hundar 
♥ Sov i en tält med hundarna
♥ Grill tre kvällar och med massa goda mat
♥ Sjukligt mycket skratt
♥ Motorcyklarna och fyrhjuling äventyr
♥ Poolbad och skinande väder

Torsdagseftermiddag tog jag och hundarna tåg från Stockholm. När vi kom fram så körde vi igång med grill direkt och det blev en massa snack långt in på småtimmarna. Det fanns 4 hundar där redan och alla visade respekt för varandra och alla gick bra ihop! 20 tal personer var där redan och vi umgicks tillsammans i 4 dagar, oj oj vilken härlig gäng, allt gick så toppenlitopp!

Vi gick en kvällspromenad genom hästhagen och kelade med hästarna. Hundarna tog det bra när vi sov i tältet, i början var Tyra lite osäker och hittade inte ro, men till slut sov hon med mig på luftmadrassen, tråååångt! ;) Azi sov bredvid oss på filten.



Midsommarsafton började vi med en lång rejäl frukost vid poolen och solade hela förmiddagen. Vid mitt på dagen gick vi en promenad på 2 timmar i skogen, så vackert. Ängar och skog. Hundarna sprang lösa förutom lilla Tyra, men med min stolhet märkte Tina att Tyra har utvecklats en massa (de träffas sist juli 2011).

Till kvällen grillade vi och lekte några aktiviteter och det blev poolbad. Sedan vi partjade hela natten, dock höll jag mig nykter - har inte festat med alkohol sen maj 2011 ;), ok en glas vin drack jag, men inget mer. Det var en hel del intressanta samtal; en kille brukar jaga älgar, så frågade jag en massa om hur det går till och så. Intressant!

Hundarna var så superduktiga!!! När de var i hundgården eller uppbundna så låg de fint och sov även det var en massa folk omkring och hundar, och katter som sprang hit och dit. Hästhage precis intill tomten. 



Midsommardagen vaknade jag med gott humör och tog en promenad med hundarna i skogen, nästan före alla! :) Sedan åt vi frukost vid poolen igen, såklart! Superväder även om YR.NO har sagt att det skulle regna, men näha!

Vid 13.00 skulle vi ca 10 st motorcyklar med 17 personer åka på motorcykel utflykt på 15 mil. Jösses säger jag bara! Motorcykel är bara så FREEDOM! Jag drömde mig bort och njöt genom hela resan på 4 timmar, med paus till hamnen och åt glass. Fan vilken härlig gäng med intressant intressen.

Ska absolut skaffa mig MC körkort efter jag är klar med bil körkort!!! Man bara åker med och hinner njuta av naturen på helt annat sätt än om man sitter i en bil och man hinner komma så snabbt och långt. Det var lite läskigt vid motorvägen, så åkte man hur snabbt som helst och gänget är lite tokig av sig kan jag ärligt säga ;) Men jag sitter här och har överlevt utflykten!



INSTAGRAM;


♥ Bilder säger allt. Jag har skrivit de allmänna vi gjort. Men det är bara 10% av hela helgen
som ni kan se här. Det hände så mycket, lovely!

Kommentarer
Postat av: Anneli + vavvorna

Vilka härliga bilder. Jag ser verkligen att du och hundarna har haft en underbar midsommar.

2012-06-26 @ 11:28:06
URL: http://chitassar.blogg.se
Postat av: Mamma

Fina bilder och va fint det ser ut där!!

Puss Mamma

2012-06-26 @ 22:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0