Mysig dag av bus på ängen vid Skomakartorp!

Gick med lilla hundkamraten idag också. Vi sågs först i Tyresö Centrum och sen gick vi hemåt
på 3 timmar, gud vad mysig promenad! :) Men nackdelen så har jag skena runt mitt finger, slipper operation, ska behandla med skena istället. Får ha den i 2-3 månader, så tyvärr måste Tyra ha halti. Fingret får inte utsättas för smäll, plötslig rörelse osv... :/ Håll ut, så snart är mamma (jag) frisk och normal igen!

Så såg det ut imorse. Ungdomlig sätt att sova ;)

Kikade in i zooaffären för att köpa flytväst till lilla vovven. Imorgon blir det båttur!
Förbi stallet mot Skomakartorp!
Gud så vacker hund hon har blivit. Älskar dig mer och mer för varjedag, Tyra!
Ute på ängen!

Börjar med en egen tid bus med Tyra!

Avslutade med lite pose!

Här kommer egen tid bus med en pigg Azi som lekte vild!

Avslutade med lite kramstund! Åh så busig du var och så pigg alert ute på ängen!
Älskade min lilla trogna vän, ever!


Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Tjejerna är jättefina och du har verkligen jobbat och jobbar bra med dem : )

2012-06-25 @ 21:23:43
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0