Djurgården!

Igår var jag på stan med Tyra och kompisar, promenerade i Djurgården. Sjukt fint och Tyra uppträdde sig perfekt. Skrek inte ens på bussen, tbanan och spårvagnen. Promenerade genom folkmassan i Norrmalmstorg också. Åt middag i PKHUSET. Härlig dag. Fler bilder kommer! Har ingen dator under helgen, därför, hehe.



Fick ett par frågor på sistone;

- Blir du inte sjukt hungrig av att gå så långt under så lång tid?
SVAR; Jo, klart det blir jag. Har en jobbig högt ämnesomsättning, så jag äter ordentligt innan, som omelett osv. Och jag tar alltid med något ätbart som frukter, hårdabröd osv.

- Hur får du tid att gå ut fyra timmar med vovven en vardag? Jobbar du inte :P ?
SVAR; Nej, just det jag jobbar inte nu för tillfället. Tur så har jag inte börjat känna rastlösheten än, försöker få ihop så mycket att göra i veckorna så jag har "rutiner". Och fördelen så har jag massor tid för hundarna utan att anpassa efter något nu :)

Kommentarer
Postat av: Ira

Brta jobbat Linda! Minn ditt inlägg för några veckor sen då var du uppgiven. Men din envishet och träning ger resultat och det är ju underbart, sen att det finns hinder på vägen är bara att gå över hindret och jobba framåt.

Härligt Tyra funkar bättre på SL färdmedel nu o bland folk.

Tummen upp! KRAM

2012-03-24 @ 16:47:51
Postat av: bea

enormfin bild

2012-03-25 @ 08:42:48
Postat av: Ebba

Ser härligt ut! Vill också göra en stadstur! :)

2012-03-25 @ 08:46:37
URL: http://ebbamolly.se/blogg
Postat av: jessica

Skoj att du svarade så snabbt!! Du har en jättefin blogg och hundar:) skoj att läsa om hur ert liv fungerar.. Btw lyxigt för hundarna att ha dig hemma hela tiden:)

2012-03-25 @ 18:45:51
Postat av: Malin & Dylan

Vad duktiga ni är!

2012-03-28 @ 23:57:23
URL: http://www.hundendylan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0