Fått lite dos av lantliv!

Idag har jag och hundarna varit på landet hela dagen, kom dit igår kväll, och jobbat på gården. Krattat en massa löv, till högen där vi ska elda om ett par veckor. Tyra passade på och ge mig några nyp på rumpan när jag gick med skottkärran med löven i. Hon tyckte det var JÄTTEROLIGT och sprang runt när jag sa åt henne sluta. Till slut efter ett par gånger jag lyckades stoppa henne i tid låg hon på gräset och kollade på mig istället. Azi låg på altan och agerade som en super gård vakthund :) Vi tände brasan och myste i soffan och löste korsord när regnet öste ner till eftermiddagen. Gick på en promenad också med både hundar. Nu har jag iallafall lite dos av lantlivet i mig. Men ska tillbaka snart igen :)

Idag blir det en bild på mig istället för vovvar.

Kommentarer
Postat av: Peter Strömdahl

fin!!

2012-03-28 @ 23:44:58
Postat av: emelie & berit

vad skönt att azi verkar bli bättre! håller tummarna för att det fortsätter bli bättre!

2012-03-28 @ 23:57:27
URL: http://www.prickig.se
Postat av: Ira

Haha vad busig Tyra är, klart man måste busa lite med matte när hon hellre krattar löv istället för mig tänker Tyra nog medan Azi mer cool och softar på verandan.. Log stort när jag läste detta inlägg, Tyra e härlig hon!

2012-03-29 @ 11:42:57
Postat av: Annica

Vad söt du är :)

Postat av: linda & dogsen

peter, tack :)

2012-04-01 @ 12:59:11
Postat av: rosell

Ooootroligt vaacker!!! <3

2012-04-08 @ 23:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0