Leksand över helgen

Först vill jag tacka för er fina kommenterar. Det värmer mig verkligen. Att så många bryr sig...! <3 Skulle göra samma sak om det var er hund! Tyra mår helt bra efter omständigheterna, så skönt det! :)
 
Vi åkte som sagt till Leksand fredags och kom hem inatt. Här kommer lite bilder från Leksand. Det var så mysigt där, vi gick summa 3 mil under helgen, har bara gått och gått för att utforska hur Dalarna ser ut. Hihi, ska återkomma till Borlänge början av december.

Nu ska vi iväg igen på resande fot/tass till sommarstugan! :)
 
Tågmys!

Sötte på is och så där, finns inge sådant i Sthlm!

Tyra fick sin första närkontakt med får. En annan hage fanns de inte elektricitet så lät jag henne gå fram till stängseln och så stoppade hon huvudet in i stängseln. Fåren var inte rädd för henne, så de nosade på varandra. Tyra blev såååå lycklig och slickade på fåren, kul se verkligen! :)

Träning vid hästar. Fina islänningar!
Promenad mot Granberget, en slalombacke. Högst uppe hittade vi 2 cachar!

Jägare vi!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Känner igen mig! ;) Visst är det fint?!

2012-11-17 @ 17:14:20
URL: http://ebbamolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0